„Vreau să vă spun că în 2003, Miron Mitrea, ministrul PSD al Transporturilor a vrut ca autostrada culoarului IV Paneuropean până la Sibiu să meargă mai bine pe Braşov, decât pe Piteşti. Toate argumentele erau de ordin tehnic, de ordin financiar, dar argumentul real şi foarte aplicat, era faptul că plecând din Braşov, autostrada ajungea şi la Cornu, Cornu fiind o localitate foarte importantă din zona de sud a României. Acolo, sunt nişte domenii care aparţin domnului Năstase şi domnului Victor Ponta. De fapt socrului său, soacrei domnului Ponta, colegei mele de liceu. Proiectul, după cum ştiţi, nu s-a făcut pe Braşov, s-a discutat mai bine de 10 ani, a intervenit la data respectivă în discuţii UDMR şi cei interesaţi din zona de nord-vest a ţării şi aşa s-au schimbat priorităţile prin lege, iar în loc de Culoarul IV Paneuropean, care era finanţat de Uniunea Europeană, s-a ajuns la autostrada Bechtel, care aceasta oricum ajungea prin Braşov, către Bucureşti. Cu toate dificultăţile pe care le cunoaşteţi, cu toate problemele care au avut loc la Bechtel, repet, după 10 ani, în 2009 s-a reuşit datorită insistenţei ministrului Anca Boagiu să se reia Culoarul IV, să revină culoarul IV Paneuropean ca primă prioritate. S-au licitat toate tronsoanele, s-au purtat discuţii cu privire la Sibiu - Piteşti, iar aici trebuie să vă spun că erau variante de finanţare, pentru că varianta de finanţare era până în acest an, până în 2012, doar până la Sibiu - finanţare europeană”, a spus Cornel Ştirbeţ.
Persoană care caută să-și creeze o popularitate prin discursuri bombastice, prin promisiuni mincinoase, etc, etc .... Haideți să-i demascăm....
29 mai 2012
Schimbarea proiectului Autostrăzii spre Sibiu are la bază dorinţa premierului Victor Ponta şi a lui Adrian Năstase ca autostrada să treacă prin localitatea Cornu
„Vreau să vă spun că în 2003, Miron Mitrea, ministrul PSD al Transporturilor a vrut ca autostrada culoarului IV Paneuropean până la Sibiu să meargă mai bine pe Braşov, decât pe Piteşti. Toate argumentele erau de ordin tehnic, de ordin financiar, dar argumentul real şi foarte aplicat, era faptul că plecând din Braşov, autostrada ajungea şi la Cornu, Cornu fiind o localitate foarte importantă din zona de sud a României. Acolo, sunt nişte domenii care aparţin domnului Năstase şi domnului Victor Ponta. De fapt socrului său, soacrei domnului Ponta, colegei mele de liceu. Proiectul, după cum ştiţi, nu s-a făcut pe Braşov, s-a discutat mai bine de 10 ani, a intervenit la data respectivă în discuţii UDMR şi cei interesaţi din zona de nord-vest a ţării şi aşa s-au schimbat priorităţile prin lege, iar în loc de Culoarul IV Paneuropean, care era finanţat de Uniunea Europeană, s-a ajuns la autostrada Bechtel, care aceasta oricum ajungea prin Braşov, către Bucureşti. Cu toate dificultăţile pe care le cunoaşteţi, cu toate problemele care au avut loc la Bechtel, repet, după 10 ani, în 2009 s-a reuşit datorită insistenţei ministrului Anca Boagiu să se reia Culoarul IV, să revină culoarul IV Paneuropean ca primă prioritate. S-au licitat toate tronsoanele, s-au purtat discuţii cu privire la Sibiu - Piteşti, iar aici trebuie să vă spun că erau variante de finanţare, pentru că varianta de finanţare era până în acest an, până în 2012, doar până la Sibiu - finanţare europeană”, a spus Cornel Ştirbeţ.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu