1 nov. 2009

Basescu: Romanii au doua optiuni - o Romanie democratica sau una a oligarhilor



"Ei pot alege pentru o Romanie democratica sau pentru o Romanie a oligarhilor. Stiu astazi ce inseamna sitemul ticalosit, cinci ani am fost intr-o confruntare zilnica cu acesta. Nu m-a infrant, dar nici eu nu l-am infrant definitiv. Va chem sa dam lovitura de gratie acestui sistem ticalosit"

"M-a frapat momentul in care, la iesire, domnul Iliescu i-a spus domnului Geoana ca-i preda stafeta. Ajunge, Iliescu, ajunge!"

"Iliescu sa-si vada de batranetile lui, sa-si vada de pensie (...). Sub el a inflorit aceasta mafie, acest sistem ticalosit. Nu in timpul meu s-a facut Patriciu mare mogul. Nu in timpul meu s-a facut Voiculescu mare mogul. Nu in timpul meu s-a facut Vantu mare mogul si dezvoltator de televiziune"

Seful statului a primit din partea organizatie PD-L Constanta, la finalul mitingului, un scut si un buzdugan. Basescu a declarat ca a primit scutul pentru a-i apara cu el pe cei 22 de milioane de romani, iar buzduganul pentru a lupta impotriva sistemului ticalosit.

Presedintele Traian Basescu si-a lansat oficial candidatura pentru un nou mandat in Constanta, judetul unde s-a nascut. Lansarea a avut loc in parcul din zona Prefecturii Constanta, langa statuia Victoria, in acelasi loc unde si-a lansat candidatura si acum cinci ani. "Constanta a fost orasul meu norocos. De aici mi-am inceput o cariera frumoasa, o cariera a oamenilor puternici, o cariera a barbatilor marii", a spus seful statului in discursul sau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu