21 oct. 2009

Basescu: PSD si PNL sa mearga la Tribunal sa oficializeze Coalitia

"Nu am observat sa fi fost cele doua partide (n.r.PSD si PNL) la
Tribunal. Partidele confunda locul in care se oficializeaza
coalitiile. Le invit sa se prezinte la Tribunal sa oficializeze
aceasta coalitie pentru ca aliantele parlamentare se sparg, am aceasta
experienta. Dupa legalizare, putem discuta, dar si dupa alegerile din
2012", a declarat Traian Basescu.

Seful statului a precizat ca marea miza a daramarii Guvernului a fost
evitarea desfasurarii acest referendum.

"Usor usor se vede miza daramarii Guvernului Boc. Alianta PSD-PNL a
urmarit evitarea desfasurarii referendumului pentru Parlamentul
unicameral", a spus Traian Basescu.

El a participat, miercuri, la sedinta Colegiului Director al PD-L, la
finalul careia a anuntat ca la ora 14.00 isi va depune candidature
pentru un nou mandat.

Basescu a tinut sa le multumeasca democrat liberalilor pentru sprijin
si i-a asigurat pe acestia ca va castiga alegerile.

"Le-am spus ca le multumesc pentru sprijinul acordat si i-am asigurat
ca voi castiga. Desigur, cu ajutorul lor. Le-am explicat si cum va
decurge campania electorala.

Aceasta se va desfasura elegant, cu explicarea a ceea ce s-a facut si
cu asumarea a ceea ce nu am reusit sa fac in primul mandat. Voi fi
fair play fata de ceilalti candidati, fara actiuni urate dar cu
dispute", a spus seful statului.

Presedintele Traian Basescu a mai afirmat ca nu stie cate semnaturi
are pentru sustinerea candidaturii.

Intrebat ce va face daca Lucian Croitoru nu va fi acceptat de
Parlament pentru postul de premier, Basescu a declarat ca are mai
multe variante.

"Voi vedea, sunt foarte multe variante, merg pe premisa ca avem nevoie
de credibilitate pentru putea atrage cele 3,5 miliarde de euro care ne
lipsesc din bugetul de stat", a mai spus seful statului.

In legatura cu declaratia de sustinerea a lui Klaus Johannis pentru
functia de premier, adoptata miercuri dimineata de Parlament, Basescu
a spus ca daca va primi scrisoare de la parlamentari in legatura cu
acest subiect, le va trimite inapoi o alta scrisoare.

"Am sa le-o scriu inapoi. le voi trimite pasaje din Constitutie", a
mai declarat Traian Basescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu