19 oct. 2009

Traian Basescu pune tepe in Piata Victoriei

Băsescu în 2004, în campania electorală, vorbea de corupţia clasei politice, a demnitarilor şi că în mandatul său actele de corupţie vor fi anchetate.

"Şi, simbolic, vorbeam de ţepele din Piaţa Victoriei. Sigur că nu m-am gândit niciodată să pun ţepe şi n-a crezut nimeni, dar semnificaţia era: vor lucra instituţiile statului. Şi au lucrat ele, cum au lucrat, nu pot să spun că după schimbarea domnului Amărie la DNA nu s-a întâmplat nimic, doar dacă exemplificăm că sunt 20 de dosare de înalţi demnitari ai statului care sunt deja în instanţă. Deci nu vorbesc de ce aşteapă la Parlament, de ce se lucrează acum, dar după ce s-a instalat la DNA procurorul Morar sunt 20 de dosare de înalţi demnitari ai statului, foşti miniştri, care au dosare în instanţă deja", a afirmat şeful statului.

Băsescu a motivat că îşi doreşte un al doilea mandat pentru că este nemulţumit de primul mandat.

"Sunt nemulţumit de ce n-am reuşit să fac. Am vrut să fac mult mai multe, unele le-am reuşit, altele nu le-am reuşit, dar eu, în sufletul meu, sunt nemulţumit, cum, de altfel, sunt şi românii, cred că nu avem niciun dubiu asupra acestui lucru. Şi românii simt o frustrare, o nemulţumire. Şi eu o simt şi simt că trebuie să continui, simt că trebuie să nu spun: m-a înfrânt sistemul. Simt că am obligaţia să continui această confruntare cu un sistem care se opune proceselor de modernizare a României", a spus el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu