17 iun. 2010

Ce mai spune domnul Iliescu, ultimul mare comunist al ţării: O sa fie mai rau ca pe vremea lui Ceausescu!

Stimabilul Iliescu este convins ca masurile de austeritate luate de Guvernul Boc vor fi dublate la toamna de cresterea impozitelor si a TVA, de aceea romanii vor ajunge sa traiasca mai rau decat pe vremea lui Ceausescu (sau a lui Iliescu - n.r DD).
"Aceste măsuri incorecte și negândite vor fi dublate, în toamna, de altele, cel puțin la fel de severe, precum creșterea impozitelor si a TVA, ceea ce va aduce o scădere și mai drastica a veniturilor, dar și o creștere a tuturor prețurilor.(bineînțeles nu ar fi fost nevoie de aceste măsuri dacă eu nu as fi lăsat mafia sa prospere în România în timpul celor doua mandate ale mele, sau trei - gândurile d-lui Iliescu - n.r. DD)

Odată cu venirea iernii, situația va deveni de-a dreptul dramatica, pentru ca cei mai mulți romani nu își vor mai putea achita facturile la întreținere și vor fi nevoiți sa oprească, spre exemplu, căldura, sa mai pună o haina pe ei șamd...O sa fie mai rău decât pe vremea lui Ceaușescu, din păcate", (de asemenea, eu nu am nicio vina, pentru ca nu am luat măsuri de reformare a statului atunci când am avut ocazia, si nici nu am avut multe ocazii, doar doua, sau trei, nu mai știu, gândurile d-lui Iliescu - n.r. DD) a declarat Iliescu pentru inpolitics.

Pe de alta parte, fostul presedinte crede ca eroziunea electorala a actualei puteri este ireversibila: "Vor scadea catastrofal in sondaje, mai ales ca vor fi obligați, si pe mai departe, sa ia masuri impopulare, cele recente sunt doar primele de acest fel. (desi stiu, dar nu o spun, Guvernul Boc e primul caz de luciditate si răspundere după 1947- n.r. DD, dupa dl Ungureanu)
Pe de alta parte, cred ca lumea a început sa inteleaga cum stau lucrurile, sa discearna in legatura cu minciunile electorale care au fost aruncate in campanie, e un fel de trezire la realitate de bun augur, cred eu, dar asta nu va putea impiedica, din pacate, deteriorarea accelerata a nivelului de trai in viitorul apropiat. Erodarea puterii nu va tine de foame milioanelor de romani".(eu nu am mintit, nu am chemat minerii, nu am facut nimic, i-am lasat sa-si faca de cap - n.r. ) Sursa: Demnitar Demagog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu