6 dec. 2009

Basescu: "Aveti incredere in ce va spun, am castigat"

"Am invins!", a declarat Traian Basescu, incepand sa vorbeasca cu zece minute inainte de anuntarea exit-poll-urilor.

"Va asigur ca la ora 19:00, sondajele corecte aratau ca l-am depasit pe Mircea Geoana. Castigarea acestor alegeri se datoreaza in primul rand romanilor. Peste 5 milioane de romani au avut optiunea clara pentru drumul spre modernizarea Romaniei, un drum care este necesar pentru ca romanii sa ajunga peste un timp la prosperitate", a continuat Basescu.

"Nu avem alta varianta decat programul propus de mine, pe care, prin votul lor, romanii si l-au asumat, si pe data de 22 noiembrie, cand au votat pentru reformarea clasei politice romanesti, iar astazi, cu majoritate au votat pentru acela care ei considera ca poate sa realizeze modernizarea Romaniei".

"Le multumesc tuturor romanilor care au votat Traian Basescu", a strigat candidatul PD-L la prezidentiale, in uralele multimii.

"Dragii mei, in momentele urmatoare veti vedea probabil diverse manipulari pe televiziunile care de trei ani incearca sa manipuleze. Va asigur ca si de aceasta data, ca si in 2004, ca puteti avea incredere in ce va spun: am castigat!", a continuat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu