24 oct. 2009

Basescu: Nu sunt multumit de primul mandat

"In ceea ce priveste mandatul meu din perioada 2004-2009, unii ar putea fi multumiti. Altii, insa, sunt nemultumiti. Tuturor doresc sa le spun ca eu nu sunt multumit. Nici de starea actuala a Romaniei, nici de cate s-au facut in perioada in care am fost Presedinte. La fel ca si alti cetateni, as fi vrut si eu sa se fi facut mai mult"

"Eu nu sunt insa un resemnat. Eu sunt un optimist si un luptator. Vreau sa fac mai mult pentru binele Romaniei. Ca si acum 5 ani, sunt cu buna credinta la fel de increzator ca obiectivele pe care le propun vor fi realizate", sustine Basescu.

Presedintele propune, pentru urmatorii cinci ani, mai multe reforme si modernizarea tarii: "propun ceea ce fiecare dintre noi stie ca este necesar si posibil in Romania - propun modernizarea Romaniei, reducerea decalajelor fata de Uniunea Europeana si cresterea veniturilor ca urmare a cresterii mai rapide a productivitatii muncii!".

Sursa: basescu.ro ; ziare.com

Un comentariu: