26 oct. 2009

Remus Cernea: Insuficienta mediatizare ma opreste sa devin presedinte

"Eu cred ca fac fata unei confruntari directe cu oricare dintre candidati si din acest punct de vedere cred ca singurul lucru care ma opreste sa devin presedintele Romaniei este insuficienta mediatizare.

Cred ca prin discursul meu, prin ceea ce am de spus, prin ceea ce am facut pana acum pot convinge foarte multi oameni si am reusit foarte bine pe Internet, unde am reusit sa-mi fac o campanie intensa si unde am atras foarte multi sustinatori.

Eu cred ca in conditiile unei mediatizari egale cu ceilalti candidati as avea sanse chiar sa intru in turul doi. Prin actiuni si discurs cred ca am putea atrage foarte multi din cei care nu merg la vot",

"Eu sunt un aparator al libertatii de gandire, constiinta si religie pentru toti, asta e esenta unui stat secular. Ce inseamna un stat secular? Inseamna un stat in care institutiile statului sunt neutre din punct de vedere religios.

Nicaieri in lume nu veti gasi simboluri religioase in institutie publice. De exemplu la Radio Romania, in studiouri, sunt icoane ortodocse, si acest lucru este nefiresc, e un radio public. Noi nu spunem nimanui 'e bine sa crezi sau nu e bine sa crezi', noi aparam dreptul unor persoane", a mai spus Cernea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu