24 feb. 2010

Diaconescu: N-as fi plecat daca doi-trei colegi ar fi iesit sa spuna ca nu sunt santajabil

Fostul lider al PSD Cristian Diaconescu a explicat miercuri motivele deciziei sale de a demisiona din partid, exprimandu-si tristetea ca niciunul dintre colegii sai nu l-a sustinut in fata acuzatiilor ca a fost santajat, singurul care i-a telefonat pentru a-l asigura de sprijin fiind presedintele PNL, Crin Antonescu.

"Singura retorica politica pe care as fi acceptat-o si care mi-ar fi influentat decizia de a nu pleca ar fi fost aceea ca doi-trei colegi de-ai mei sa iasa si sa spuna ca e exclus ca Cristian Diaconescu sa fie sntajat! Tacerea e oarecum complice si am auzit chiar colegi de-ai mei care au spus ca trebuia sa fie acolo ceva ca sa il sprijine pe Geoana.

Victor Ponta spera ca Diaconescu se va razgandi

Singurul gest frumos din partea unui partid de dreapta a fost facut de domnul Crin Antonescu, care m-a sunat duminica si mi-a spus ca este solidar cu mine in fata unei mizerii (presupusa filare a lui Diaconescu, n.red.)", a declarat Diaconescu, la Antena3.

Amintindu-i-se de declaratia lui Victor Ponta de dupa anuntul demisiei sale, potrivit careia daca se va dovedi ca un social-democrat a fost implicat in monitorizarea sa, acesta va fi sanctionat, Diaconescu a spus sec: "M-as fi bucurat enorm daca Victor Ponta spunea ce-a spus azi, ieri!".

Fostul ministru a spus ca este trist ca pleaca din PSD, pentru ca a lucrat aici cu oameni foarte valorosi, dar ca situatia nu se va schimba si lumea va trebui sa inteleaga ca a luat aceasta decizie fara a fi presat de nimeni si de nimic.

Diaconescu: Nu am murit inca!

"Programul si proiectul meu politic in PSD, din pacate, s-a sfarsit. Exista in viata politica posibilitatea sa iei o decizie pur si simplu ... Daca alergam dupa functii, candidam pentru o functie, dar acest lucru nu l-am facut. Incerc un sentiment de mare tristete pentru ca am lucrat extraordinar cu foarte multi oameni din acest partid", a mai spus Diaconescu.

Nu ma intorc in PSD

Cristian Diaconescu a mai declarat intr-o alta interventie telefonica, de data aceasta la Realitatea Tv, ca nu are de gand sa se intoarca in PSD si ca actiunile sale din ultimele zile, respectiv depunerea si retragerea candidaturii la sefia partidului, urmate de demisia din PSD, nu au fost ordonate de cineva.

"Nu (ma intorc in PSD, n.red.), va raspund transant, nu iau in considerare aceasta posibilitate si nici nu se pune problema sa primesc ordine de undeva", a declarat Cristian Diaconescu, intrebat daca exista posibilitatea sa se intoarca la un moment dat in partid.

"Daca doriti sa discutam despre oameni care primesc ordine sunt gata sa o fac impreuna cu dumnevoastra, oricand si oriunde, dar pregatiti-va bine", i-a spus Diaconescu lui Claudiu Saftoiu, raspunzand astfel semnelor de intrebare ridicate de fostul sef al SIE referitoare la demisia sa din PSD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu