13 feb. 2010

De la cititori: DESCONSPIRAREA INTELECTUALULUI ROSU VLADIMIR TISMANEANU !

DESCONSPIRAREA INTELECTUALULUI ROSU VLADIMIR TISMANEANU !
( APARITIA UNOR NOI DOCUMENTE COMPROMITATOARE )
ATENTIUNE ! EXPLOZIV ! ATENTIUNE !
In decursul anului care a trecut am incercat fara succes sa atrag atentia autaritatilor despre activitatea lui Vladimir Tismaneanu. Plicul meu cu documente a fost refuzat de Ambasadoarea Romaniei la ONU Simona Miculescu, la care am avut o audienta.
Dansa a refuzat sa se uite la documente, precizand ca in cazul in care deschid plicul compromitator audienta mea a luat sfarsit. Dansa a refuzat deasemenea scrisorea mea adresata presedintelui Traian Basescu. Deasemenea mentionez ca memoriile mele oficiale trimise directorilor servicilor speciale romanesti au ramas fara raspuns. Scisoarea catre Basescu ca si celalate au fost trimise retransmise prin intermediul Ambasadei Romaniei in SUA. Aceste actiuni de musumalizare sunt de o gravitate speciala facand parte dintr-o conspiratie institutonala urmarind sa salveze pe Presedinte de un urias scandal politic cu largi repercusiuni internationale.Cititi mai multe aici: : http://devanewyork.blogspot.com/
Tot pe acest blog puteti urmarii serialul " DESCONSPIRAREA LUI VOLODEA ". Cele 7 Articole urmareasc inceputurile si intreaga cariera de agent fidel comunismului pana la EXPULZAREA DIN SUA care va avea loc datorita denuntului meu adresat Serviciului de Emigratie American.

Robert Horvath Deva, Cineast

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu