24 feb. 2010

Mitrea: I-am zis lui Vanghelie ca daca mai incearca sa ma santajeze il omor

Senatorul PSD Miron Mitrea a dezvaluit miercuri ca Marian Vanghelie a avut, in trecut, o tentativa de santaj la adresa sa, insa nu a avut nicio sansa pentru ca a reactionat violent, asa cum trebuie sa actioneze oricine in fata unui santajist pentru a nu deveni victima.
"Mi s-a mai intamplat sa gasesc oameni care ma urmareau si care nu erau institutii ale statului, dar nu a incercat nimeni sa-mi spuna ceva de treaba asta, sa ma preseze. (...) Sa fiu santajat nu mi s-a intamplat niciodata. Sa mi se dea senzatia ca se incearca un santaj impotriva mea mi s-a intamplat.

Chiar cand se facea Guvernul am primit un telefon de la Vaghelie care imi explica ceva cu dosare, cu povesti, incerca sa fie foarte dragut cu mine, sa-mi dea tot felul de informatii. Si i-am spus ca daca mai incearca vreodata sa ma santajeze il omor...nu fizic, normal", a spus Mitrea, la Realitatea Fm.
El le-a dat si cateva sfaturi celor care sunt santajati si a spus ca daca nu actioneaza ferm si agresiv de la inceput risca sa se lase santajati.

"Intotdeauna am considerat ca in santaj existe doua parti: unul care vrea si unul care se lasa. Si tuturor colegilor mei cu care am fost mai apropiat le-am spus ca in viata, de cate ori cineva va incerca sa ii santajeze, sa reactioneze violent, sigur nu fizic. Ca daca nu actionezi foarte hotarat atunci devii victima", a mai spus Mitrea.
Reactia lui Mitrea vine dupa ce senatorul Cristian Diaconescu si-a anuntat demisia din partid, fara a-si explica decizia, insa atat colegii sai, cat si presa considera ca a fost vorba de anumite presiuni.

Un comentariu:

  1. incredibil unde au ajuns pesedeii! un partid care stiam ca e plin de lichele, insa acum se dovedeste a fi plin de lichele mizerabile!

    RăspundețiȘtergere