17 feb. 2010

Marian Vanghelie: Cer scuze cetatenilor Romaniei si lui Mircea Geoana

"Imi cer scuze pentru cetatenii Romaniei si nu era un mesaj pe care sa il auda ei. Imi cer scuze pentru ca asa e corect si imi cer scuze si presedintelui partidului. Inregistrarea s-a dat miercuri pentru ca au vrut sa creeze o disfunctionalitate intre mine si liderul PSD. Eu ma uit in oglinda dimineata si nu imi este rusine de ce vad. Eu il votez pe Mircea Geoana si imi pare rau ca am avut aceasta discutie privata cu cei de la presa. Dar am invatat din greseli si atunci am considerat ca pot sa am o discutie interumana"

"Iar eu daca il sustin si il votez nu inseamna ca ma duc cu ochii inchisi ci am argumentele mele. Am avut o jignire la adresa unor colegi si i-am facut lepre si pentru asta inca nu imi cer scuze. Daca dumnevoastra imi spuneti cum sa ii numesc pe cei care dimineata erau la Cotroceni si dupa masa veneau sa ceara functii la partid accept. Poate am gresit cuvantul de lepre, dar sa imi spuneti voi un alt cuvant, eu inca nu imi cer scuze pentru acest cuvant"

Cu ceva timp în urma o înregistrare audio cu d-l Vanghelie apărea în media....

"Sunt niste lepre nenorocite, ma... Tu crezi ca sunt indragostit de Geoana? Ce-i gagica? Da-l in p**** mea, ca are o gramada de defecte, dar e vorba de cand te uiti tu in oglinda dimineata, intelegi? Cum ma, zic una si ma zic, aoleu, voi sunteti mai tari si sunt maine cu voi?

Eu am fost pe bulevard vagabond, astia au stat la facultate si nu au invatat nimic, da-i dracu' de idioti. Pe cuvantul meu de onoare ca nu au invatat nici principiile elementare de bun simt. Nimic nu au in ei, niste lepre! Astia isi vand nevestele, ca sa le dai o functie isi da nevestele..."

NO COMMENT , sau mai bine comentați dragi cititori!

2 comentarii:

  1. mai bine nu-si cerea. mie mi-e indiferent ce face sau crede Vanghelie. insa daca nu isi cerea scuze parea si el mai curajos.

    RăspundețiȘtergere
  2. un idiot agramat dar care are dreptate de data asta...

    marean goagel descrie regulile dupa care se conduce in psd...detalii la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere