13 ian. 2010

Honorius Prigoana: PNL incalca legea

"Sunt perfect de acord sa luptam impotriva nesimtirii, drept urmare mi-am facut campanie electorala cu decenta, nu am jignit pe nimeni si nu mi-am atacat contracandidatul. Insa ei, PNL, au vazut putin altfel revolutia bunului simt", a declarat democrat liberalul.

Honorius Prigoana sustine ca politia comunitara, la comanda lui Andrei Chiliman, i-au taiat bannerele.

"PNL a subordonat institutiile publice ale statului. Politia comunitara a facut presiuni asupra noastra in scopuri electorale. Ne-au taiat bannere, au distrus bunuri si au incalcat legea", a mai sustinut acesta.

Pentru a-si sustine acuzatiile Honorius Prigoana a prezentat presei un film. "Intr-adevar si eu imi doresc o Romanie a bunului simt, dar daca in campaniile electorale nu suntem decenti avem o problema. Prin asta jignim electoratul si hartuim echipa adversa", a mai precizat acesta.

Honorius Prigoana a facut referire la afisul electoral al candidatului Radu Stroe, al carui slogan e "Lupta impotriva nesimtirii".
Sursa: Ziare.com

Un comentariu:

  1. Honorius Prigoana, discriminat la afisele electorale

    Candidatul PD-L la alegerile parlamentare partiale, Honorius Prigoana, acuza politistii comunitari din sectorul 1 ca se manifesta ca o "politie personala" a primarului Andrei Chiliman.

    Pedelistul sustine ca fortele de ordine ii interzic sa monteze materiale publicitare, cu doar doua zile inainte de sfarsitul campaniei electorale.

    Prigoana jr. arata ca Radu Stroe, candidatul sustinut de PNL la alegeri, are deja afisate bannere de peste 70.000 euro in perimetrul strazilor arondate la Colegiul 1, in timp ce lui nu i se permite aproape nimic.

    RăspundețiȘtergere