10 ian. 2010

Radu Stroe refuza orice confruntare electorala cu Honorius Prigoana

Radu Stroe, candidatul PNL pentru fotoliul de deputat scos "la concurs" in Colegiul 1 al Capitalei, a declarat sambata ca nu va participa la nicio dezbatere cu contracandidatul sau, pedelistul Honorius Prigoana si a negat faptul ca intre PNL si PSD ar exista vreun protocol pe tema sprijinului acordat reciproc la alegeri.

"Sunt foarte relaxat. Am fost si astazi la piata, am fost la toate pietele din Colegiu, am luat toata Pajura la pas (...) Oamenii erau iritati de candidatura lui Honorius Prigoana", a sustinut Radu Stroe.

"Eu nu am ce discuta cu acest domn. Eu consider ca aceasta lupta este finalmente dusa intre doi candidati dar in realitate este o batalie dusa intre doua forte politice, intre PNL care face politica bunului simt si PD-L care face un alt gen de politica. Noi vrem sa facem politica bunului simt si sa stopam politica nesimtita, noi dorim sa ne respectam cuvantul dat, sa ne aplecam asupra doleantelor romanilor", a explicat Radu Stroe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu