18 ian. 2010

Fenomenul ia amploare: ..si Crin Antonescu a fost atacat energetic ?!!


Si Crin Antonescu a simtit in campanie ca "nu avea controlul asupra unor cuvinte" AVEM DOVADA, Crin Antonescu chiar a fost atacat energetic !!! In imaginea alăturată, puteți observa razele violet îndreptate împotriva D-lui Antonescu. Rușine paranormalilor!

Liderul PNL Crin Antonescu a declarat duminica seara ca si el a auzit, la fel ca Mircea Geoana, ca Traian Basescu lucreaza cu persoane care au "capacitati paranormale" si ca el insusi a simtit in campanie ca nu avea controlul asupra unor cuvinte, dar pune acest lucru doar pe seama oboselii.

"Mi-e si frica sa va dau un raspuns cand stiu ca se face stire. Tot ce pot sa spun e ca eu nu am simtit nimic, in afara de lucrurile normale care erau de simtit la acea confruntare, dar sigur ca nu eram eu tinta. Nu ar trebui sa excludem aceste lucruri pentru ca ele nu au aparut acum cu dl. Geoana, dar asta mi se pare esential: cred ca dl. Basescu putea sa piarda si trebuia sa piarda aceste alegeri chiar daca am fi fost paralizati de atacuri supranaturale si paranormale.

Faptul ca dl. Basescu a castigat atunci cand nici domnia sa nu mai spera acest lucru aceste alegeri este un lucru care nu trebuie pus pe seama paranormalului, sunt multe cauze si daca ele nu sunt intelese, riscam sa ramanem cu explicatii de genul acesta", a declarat Antonescu la Realitatea TV.

"Pot sa va spun, ca in anumite momente pe parcursul campaniei electorale, dar sa nu faceti o stire, va rog, am avut si eu niste simptome din astea, nu stiu, nu mai aveam un control precum cel obisnuit asupra pronuntarii unor cuvinte. Nu recurg insa la factori supranaturali sau paranormali pana cand nu epuizez explicatiile normale si am pus-o si o pun in continuare pe seama unei oboseli, pe seama faptului ca era o experienta in prima editie pentru mine. Nu nu as lua pana la capat aceste lucruri in ras. Nu exclud, se stie foarte bine ca exista oameni care dispun de astfel de puteri si chiar in ce ma priveste au existat niste elemente pe parcursul acestei campanii despre care nu vorbesc pentru ca nu are rost, dar au existat", a spus Antonescu.

Acum ce mai aveți de spus domnilor, când totul este atât de evident !?

Un comentariu:

  1. Iliescu, despre atacurile ezoteristilor: Ne intoarcem la Nostradamus?

    Intrebat de jurnalisti ce parere are despre invocarea, tot mai des, a "flacarii violet", Iliescu a raspuns razand: "Ne intoarcem la Nostradamus? Suntem in secolul XXI...".

    Teoria "flacarii violet" a fost prima oara lansata de Viorel Hrebenciuc, care sustine ca Traian Basasescu a fost in forma maxima in joia dezbaterii pentru ca purta violet.

    RăspundețiȘtergere