21 ian. 2010

Vanghelie primeste informatii secrete de la ... Mos Craciun


"Intr-o seara imi era rau si m-am dus in Cismigiu, pe o banca, sa ma reculeg. M-am trezit ca a venit Mos Craciun langa mine pe banca si mi-a zis: 'Uite, am dosarele astea, nu ti le dau ca, daca ti le dau si-ti fac astia vreun control si te verifica, o sa ai probleme, dar iti soptesc la ureche. Uita-te pe ele, verifica-le'. Si cand am cate o dilema ma duc pe banca, in Cismigiu, si-apare Mos Craciun", a declarat Marian Vanghelie la OTV

"Asa mi-a zis Mos Craciun, n-a avut documente sa-mi arate, ca toti astia care bat cu pumnul in piept si sunt dispusi sa se vanda lui Traian Basescu in ideea ca vor fi ajutati cu problemele pe care le au, baietii astia, daca gresesc si nu le iese jocul la Congres, primii care vor fi arestati ei vor fi", a declarat Vanghelie refuzand insa sa il nominalizeze direct pe Miron Mitrea.

"A venit la mine cu o caseta cu un politician beat si incerca sa mi-o vanda. S-a incercat sa mai fie vanduta la vreo sapte-opt oameni. Nu am cumparat-o ca era o chestie banala, la o petrecere. Era o chestie mizerabila. Eu un om important. Nu e Traian Basescu. E barbat", a mai dezvaluit Vanghelie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu