25 ian. 2010

Victor Ponta il vrea pe Crin Antonescu in PSD !?

"Crin Antonscu este unul dintre oamenii care, pana in acest moment, nu m-a dezamagit", a declarat Victor Ponta, in cadrul unui interviu acordat Evenimentului Zilei.

"As fi foarte fericit daca ar trece la PSD Crin Antonescu. Eu am spus foarte clar, daca nu intra Mircea Geoana in turul doi, ma duceam cu Crin Antonescu de mana oriunde sa-i fac campanie, nu as fi avut nicio ezitare. Insa datoria mea, in primul rand, e fata de PSD", a raspuns Ponta, atunci cand a fost intrebat daca il vede pe Crin Antonescu presedinte in 2014.

"M-am bucurat cand Adrian Nastase a spus ca nu va mai candida la presedintie sau la functia de prim-ministru", a spus Victor Ponta.

In cadrul interviului acordat Evenimentului Zilei, Victor Ponta mai spune ca, dupa parerea sa, Dinu Patriciu l-a ajutat "extraordinar pe domnul Basescu", in campania electorala, ca nu a stiut despre vizita lui Geoana la Sorin Ovidiu Vintu, pe care a calificat-o ca fiind "o greseala grava" si a mai spus ca mogulii sunt "inteligenti in afaceri, dar in politica sunt groaznici".

Principala greseala facuta de PSD in timpul conducerii lui Mircea Geoana este ca nu a dus nici un proiect la bun sfarsit. "Nu am dus nici un proiect la bun sfarsit. In 2005, am zis ca il sustin pe Mircea Geoana pentru ca am vrut sa reformeze PSD-ul. Nu s-a reformat. Apoi a aparut proiectul "Generatia 2010", sa modificam sistemul politic, sa-l batem pe Traian Basescu. Toate au inceput frumos si nici unul nu s-a terminat. Istoria asta de "Mesterul Manole" este obositoare", mai spune Ponta.

Despre viitoarea conducere a PSD, Victor Ponta a mai spus ca nu vizeaza functia de presedinte executiv, nefiind de acord cu infiintarea acesteia.

"Nu stiu daca facem functia de presedinte executiv. Parerea mea este ca partea de organizare sa ramana la secretarul general. Asa se intampla in toate partidele de stanga din Europa, secretarul general este cel care face partea de organizare", a mai spus Ponta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu