1 mar. 2010

Corneliu Vadim Tudor: Basescu are cancer la ficat cu metastaza

Presedintele Traian Basescu este bolnav de cancer la ficat cu metastaza, sustine presedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, care sustine ca are si un certificat medical care sa dovedeasca acest lucru.
Invitat luni seara in studioul Antenei 3, "Tribunul" a adus, impreuna cu un matisor pentru prezentatoarea Dana Grecu, un certificat medical furnizat de "un general medic", caruia nu a dorit sa ii dezvaluie identitatea, si care ar atesta faptul ca Basescu are cancer la ficat.

"Concluzii: ciroza hepatica - forma tumorala 5-6 cu aspect de HCC, multipli noduli cu dimensiuni mici. (...) HCC inseamna, in limbaj medical, cancer la ficat", a explicat Vadim ceea ce se arata pe hartia adusa in studio.

Presedintele PRM a asigurat audienta de bunele sale intentii, in ceea ce priveste demersul sau, si a precizat ca, in SUA, daca Barack Obama ar fi avut o durere de masea, toata presa ar fi aflat.

"Ii urez sanatate, jur pe Sfanta Biblie ca ii vreau tot binele din lume. Imi e mila de Basescu, dar mai mila mi-e de tara asta de care s-a ales praful", a spus Vadim.

Liderul PRM a gasit si motivul pentru care Basescu a ajuns intr-o stare atat de grava: "Lumea simpatizeaza o victima, dar este victima propriilor sale vicii. Cand esti atat de grav suferind nu bei o sticla de vodca pe nerasuflate", a spus acesta.

Corneliu Vadim Tudor a mai spus ca isi asuma public declaratiile facute: "Daca se va dovedi ca am mintit imi dau demisia din Parlamentul European si din toate functiile".

Purtatorul de cuvant al Administratiei Prezidentiale, Valeriu Turcan, a dezmintit informatiile aparute in presa in ultima perioada, potrivit carora presedintele Basescu este bolnav.

Informatia a fost dezmintita si de presedintele Basescu, care nu a pierdut ocazia sa atace mogulii media: "Am fost la Spitalul Militar sa imi fac controlul medical anual. Nu am nicio problema, sunt mai sanatos ca toti patronii vostri. Stiu ca de trei luni se tot chinuie sa spuna ca presedintele este bolnav sau ca face partid rupand oameni din PSD. Sunt mai sanatos si la minte si la corp decat patronii vostri la un loc, iar in ceea ce priveste politica sunt mai corect decat cei care zic ca eu fac partide", a declarat Basescu,unei jurnaliste, la iesirea dintr-un restaurant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu