12 mar. 2010

Vanghelie după ce l-a pupat pe Năstase: "Mă adaptez, ce dracu' să fac, să mor?"

Marian Vanghelie, l-a felicitat personal, joi seară, pe Adrian Năstase pentru câştigarea unui noului mandat de preşedinte al Consiliului Naţional al PSD, spunând că trebuie să se adapteze pentru a supravieţui.

"Am devenit normal, am apucat să vă spun? Deci; mă duc, votez, nu ştie nimeni cu cine, şi cine câştigă îl pup şi, domn'preşedinte, să vă felicit", i-a spus Vanghelie lui Năstase, cu care a dat mâna şi l-a pupat pe ambii obraji. "Am intrat în procedura de normalitate. Până acum a fost anormal. Să spui lucrurilor pe nume a devenit anormal. Şi anormalul bate normalul. Şi atuncea mă adaptez, ce dracu' să fac, să mor? Vreau să supravieţuiesc", a adăugat Vanghelie.
Adrian Năstase a fost reales, joi seară, preşedinte al Consiliului Naţional al PSD, obţinând 407 voturi, în timp ce contracandidatul său, Gheorghe Nechita, a obţinut 219 voturi, potrivit rezultatelor oficiale.

Un comentariu:

  1. corb la corb nu isi scoate ochiul...porc nesimtit la porc nesimtit nu isi tulbura laturile....

    Te astept la mine pe blog unde PSD incearca sa saboteze din nou sistemul de securitatea europeana...

    RăspundețiȘtergere