18 mar. 2010

Nastase: Eu sunt unica obsesie a lui Traian Basescu

Presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase, critica referirile facute la el marti de Traian Basescu in timpul consultarilor de la Cotroceni si il acuza pe seful statului ca nu este preocupat deloc de Constitutie.
"Pare ca nu il intereseaza foarte mult nici temele sociale sau economice, care imping sindicatele la proteste. Singura lui obsesie ramane, invariabil, dar si regretabil, Adrian Nastase. Faptul ca a facut referiri la mine, chiar si intr-un moment in care se discuta cu totul altceva, dovedeste ca Basescu are, in continuare, o obsesie politica.

Pana acum, eram eu acuzat ca ma refer prea des la Basescu. Iar eu spuneam, mereu, ca fac asta pentru ca Traian Basescu nu se abtine sa isi indrepte mereu atentia (sau institutiile pe care le controleaza) asupra mea. Cum s-a intamplat si cand nu eram nici macar in tara pentru a comenta", scrie Adrian Nastase pe blogul sau.

Un comentariu:

  1. un popor intreg in schimb e disperat de curuletz nastasian...ne-am saturat sa ii tot auzim arogantele si sa il vedem cum fuge de justitie ca dracul de tamaie....

    Petre Tutea: geniu filosof sau boshorog beshinos? Detalii la mine pe blog..

    RăspundețiȘtergere