8 mar. 2010

Interpelarile unui europarlamentar roman

S-a întâmplat de curând în direct la un post TV.

Gigi Becali: L-am ofertat, recunosc. Eu nu sînt duşmănos, mai ales cu el, a fost alături de mine. Dar eu din ceea ce văd acum, tu ori ai o răutate patologică, ori eşti bolnav. Ca să spui că atunci cînd voi pleca, depui CV... eu nu plec 2.000 de ani! Steaua nu e Steaua mea! Nu e frumos, vezi-ţi de treaba ta, nu-l mai critica pe Argăseală. Tu vrei să inciţi suporterii, exact asta faci.

Mihai Stoica: Tu ai zis cu gura ta că eu le-am dat bilete! Eu îi pun să te înjure? Te-au înjurat zeci de mii! Cum poţi să zici aşa ceva. Nu e nimic adevărat. Vezi-ţi de treaba ta!

Gigi Becali: Eşti prea obraznic, o cauţi cu lumînarea. Ca tine nu e nimeni în fotbalul românesc. Te mănîncă pielea! Mie nu-mi place să fac scandal.

Mihai Stoica: Linişteşte-te, ce faci, chemi bodyguarzii? Lasă-mă în pace, nu vreau să vin la Steaua! Nu mă enerva, că poate mă apuc eu să spun mai multe.

Gigi Becali: Mintea ta bolnavă şi perversă scoate cuvintele astea.


Mihai Stoica: N-am păscut oile împreună, nu-mi zice mie d-astea! Mie nu-mie frică de nimeni, îmi văd de treaba mea. N-o să mă îndoi niciodată în faţa ta.


Gigi Becali: Tu vei fi nimeni toată viaţa ta!

Mihai Stoica: Mai bine sînt eu nimeni, dacă tu eşti cineva!


Gigi Becali: Degeaba zici tu că eşti orgolios, tu tot nimeni eşti! Du-te dracu' de zdreanţa naibii, că poate vin acolo în emisiune! Nu mai vorbi tu peste mine! Jigodie!

Mihai Stoica: Ia un calmant şi revino-ţi, nu eşti la stînă aici!

Gigi Becali: Mimi Stoica, stai în banca ta!

Mihai Stoica: Cioban opărit, taci din gură!

Gigi Becali: Ţi-a zis bine Piţurcă Miţa Biciclista!

si povestea mai putea continua....

3 comentarii:

  1. M-am mutat pe http://www.roncea.ro/. Va rog sa faceti aceasta modificare pe site-ul dvs la blogroll sau la linkuri si, de asemenea, in cazul in care nu va regasiti printre legaturile mele din sectiunea Links a noului portal sa-mi faceti scandal :). Va multumesc mult si va doresc toate cele bune! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahaha, ce scena! si intre timp ce facea moderatorul?

    RăspundețiȘtergere